DANE TECHNICZNE

Spalinowy silnik napędowyHonda GX160
Moc silnika4,1 kW (5,5 KM)
Prędkość obrotowa silnika3600 obr/min
Prędkość wirnika łopatekPłynna, 50–150 obr/min
Pojemność zbiornika paliwa3,1 litra
Masa (ze standardowym hakiem do podnoszenia i krótkim uchwytem)65 kg
Masa kółek do transportu2,6 kg
Średnica pierścienia ochronnego600 mm
Średnica robocza581 mm
Średnica dysku zacierającego595 mm
Długość – pozycja robocza, krótki uchwyt1640 mm
Wysokość – pozycja robocza980 mm
Wysokość – pozycja transportowa870 mm
Wartość HAV drgań przenoszonych na dłoń/ramię zgodnie z ISO 5349 na świeżym betonie3,3 m/s2
Gwarantowany poziom mocy akustycznej, LWA98 dB(A)
Poziom ciśnienia akustycznego (przy uchu operatora)85 dB(A)

Do zacierania zgrubnego i końcowego świeżego betonu

Wszystkie zacieraczki Swepac są wszechstronne i łatwe w obsłudze. Są trwałe i niezawodne, co oznacza niższe koszty obsługi i konserwacji.

  • Mocna i niezawodna przekładnia ślimakowa ze stałym smarowaniem.
  • Silnik benzynowy firmy Honda. Niezawodny i przyjazny dla środowiska.
  • Długi uchwyt z regulacją długości i wysokości
  • Długi uchwyt jest składany dla ułatwienia transportu i przechowywania
  • Wygodny uchwyt, który jest łatwy w trzymaniu, został opracowany tak, aby można było go chwycić w dowolnym miejscuDuża szybkość robocza skraca czas pracy
  • Obrotowy pierścień ochronny zapewnia doskonałą widoczność. Dodatkowy pierścień dystansowy zamocowany na zewnątrz pokrywy chroni ściany i formy przed uszkodzeniami
  • Wszystkie części stalowe są ocynkowane, dzięki czemu zapewniona jest lepsza ochrona przed korozją
  • Bezstopniowy lub opcjonalny stopniowy system regulacji nachylenia łopatek
  • Unikalny system wymiany łopatek. Tylko jeden klips do blokowania łopatki roboczej
  • Wyposażenie dodatkowe: Kółka do transportu.
  • Łatwe serwisowanie, wymiana łopatek lub dysku – po prostu przechyl urządzenie z zamocowanymi kołami do transportu.
  • Silnik został opracowany tak, aby po odchyleniu maszyny do tyłu w celu wymiany łopatek, smarowania, czyszczenia itd. olej nie wylewał się przez zawory, gaźnik ani tłumik.

DO POBRANIA

Przewiń do góry