DANE TECHNICZNE

Spalinowy silnik napędowyHonda GX200 lub GX270
Moc silnika4,8 kW (6,5 KM) lub 6,6 kW (9 KM)
Prędkość obrotowa silnika3600 obr/min
Prędkość wirnika łopatekPłynna, 50 – 150 obr / min
Pojemność zbiornika paliwa3,1 lub 5,3 litra
Masa (ze standardowym hakiem do podnoszenia i krótkim uchwytem)93 kg
Masa (ze standardowym hakiem do podnoszenia i długim uchwytem)96 kg
Masa kółek do transportuok. 3 kg
Średnica pierścienia ochronnego950 mm
Średnica robocza935 mm
Średnica dysku zacierającego945 mm
Długość – pozycja robocza, krótki uchwyt1976 mm
Długość – pozycja robocza, długi uchwyt2325 mm
Wysokość – pozycja robocza (uchwyt krótki i długi)1065 mm
Długość – pozycja transportowa, krótki uchwyt1726 mm
Długość – pozycja transportowa, długi uchwyt1242 mm
Wartość HAV drgań przenoszonych na dłoń/ramię zgodnie z ISO 5349 na świeżym betonie4,8 m/s2
Gwarantowany poziom mocy akustycznej, LWA105 dB(A)
Poziom ciśnienia akustycznego (przy uchu operatora)92 dB(A)

Do zacierania zgrubnego i końcowego świeżego betonu

Wszystkie zacieraczki Swepac są wszechstronne i łatwe w obsłudze. Są trwałe i niezawodne, co oznacza niższe koszty obsługi i konserwacji.

  • Mocna i niezawodna przekładnia ślimakowa ze stałym smarowaniem.
  • Silnik benzynowy firmy Honda. Niezawodny i przyjazny dla środowiska.
  • Krótki lub długi uchwyt z regulacją wysokości.
  • Długi uchwyt jest składany dla ułatwienia transportu i przechowywania
  • Wygodny uchwyt, który jest łatwy w trzymaniu, został opracowany tak, aby można było go chwycić w dowolnym miejscu
  • Hak do podnoszenia i rama ochronna dostępne w dwóch różnych wersjach: standardowej i wzmocnionej
  • Duża szybkość skraca czas pracy
  • Trwały pierścień ochronny zapewnia doskonałą widoczność.
  • Wszystkie części stalowe są ocynkowane, dzięki czemu zapewniona jest lepsza ochrona przed korozją
  • Bezstopniowy lub opcjonalny stopniowy system regulacji nachylenia łopatek
  • Unikalny system wymiany łopatek. Tylko jeden klips do blokowania łopatki roboczej
  • Konstrukcja modułowa – wiele części wspólnych dla wszystkich zacieraczek Swepac
  • Wyposażenie dodatkowe: Kółka do transportu.
  • Łatwe serwisowanie, wymiana łopatek lub dysku – po prostu przechyl urządzenie z zamocowanymi kołami do transportu.
  • Silnik został opracowany tak, aby po odchyleniu maszyny do tyłu w celu wymiany łopatek, smarowania, czyszczenia itd. olej nie wylewał się przez zawory, gaźnik ani tłumik.

DO POBRANIA

Przewiń do góry