
DANE TECHNICZNE
Spalinowy silnik napędowy | Honda GX 270 lub GX390 |
Moc silnika | 6,6 kW lub 8,9 kW |
Prędkość obrotowa silnika | 3600 obr / min |
Prędkość wirnika łopatek | Płynna, 50 – 150 obr / min |
Pojemność zbiornika paliwa | 5,3 lub 6,1 litra |
Masa (ze standardowym hakiem do podnoszenia i krótkim uchwytem) | 102 kg |
Masa (ze standardowym hakiem do podnoszenia i długim uchwytem) | 103 kg |
Masa kółek do transportu | ok. 3 kg |
Średnica pierścienia ochronnego | 1150 mm |
Średnica robocza | 1116 mm |
Średnica dysku zacierającego | 1086 mm |
Średnica łopatek | 1128 mm |
Długość – pozycja robocza, krótki uchwyt | 2095 mm |
Długość – pozycja robocza, długi – składany uchwyt | 2435 mm |
Wysokość – pozycja robocza (uchwyt krótki i długi składany) | 1065 mm |
Wysokość – pozycja transportowa, krótki uchwyt | 1726 mm |
Wysokość – pozycja transportowa, długi uchwyt | 1242 mm |
Wartość HAV drgań przenoszonych na dłoń/ramię zgodnie z ISO 5349 na świeżym betonie | 4,5 m/s2 |
Gwarantowany poziom mocy akustycznej, LWA | 105 dB(A) |
Poziom ciśnienia akustycznego (przy uchu operatora) | 92 dB(A) |
Do zacierania zgrubnego i końcowego świeżego betonu
Wszystkie zacieraczki Swepac są wszechstronne i łatwe w obsłudze. Są trwałe i niezawodne, co oznacza niższe koszty obsługi i konserwacji.
- Mocna i niezawodna przekładnia ślimakowa ze stałym smarowaniem.
- Silnik benzynowy firmy Honda. Niezawodny i przyjazny dla środowiska.
- Krótki lub długi uchwyt z regulacją wysokości.
- Długi uchwyt jest składany dla ułatwienia transportu i przechowywania
- Wygodny uchwyt, który jest łatwy w trzymaniu, został opracowany tak, aby można było go chwycić w dowolnym miejscu
- Hak do podnoszenia i rama ochronna dostępne w dwóch różnych wersjach: standardowej i wzmocnionej
- Duża szybkość skraca czas pracy
- Trwały pierścień ochronny zapewnia doskonałą widoczność.
- Wszystkie części stalowe są ocynkowane, dzięki czemu zapewniona jest lepsza ochrona przed korozją
- Bezstopniowy lub opcjonalny stopniowy system regulacji nachylenia łopatek
- Unikalny system wymiany łopatek. Tylko jeden klips do blokowania łopatki roboczej
- Konstrukcja modułowa – wiele części wspólnych dla wszystkich zacieraczek Swepac
- Wyposażenie dodatkowe: Kółka do transportu.
- Łatwe serwisowanie, wymiana łopatek lub dysku – po prostu przechyl urządzenie z zamocowanymi kołami do transportu.
- Silnik został opracowany tak, aby po odchyleniu maszyny do tyłu w celu wymiany łopatek, smarowania, czyszczenia itd. olej nie wylewał się przez zawory, gaźnik ani tłumik.
DO POBRANIA